Jet lag

Calle sitter bredvid mig i soffan och mumlar igenom funkbandets låttexter. De har spelning i Karlshamn i helgen.

Idag har varit en lustig dag. JETLAG inte minst! Inte nog med att jag började cykla till orkestern utan cello igår - idag stack jag till skolan utan den! Väl hemma igen höll jag på att avlida av trötthet (kunde verkligen inte somna i natt) och somnade som en stock då jag kramade om Calle, där han låg och sussade. Sen vaknade jag vid halv ett! Lunchdags då, så jag stannade hemma och eftersom cellon var här stannade jag här lite till och övade.
Sen var det dags att tenta av "Musik och Samhälle"-kursen. Den gick bra och vi blev godkända hela bunten. Så himla tråkigt att lektionerna med Sixten är över bara..! Han är kung, helt klart. :)
Övning på skolan efter det och sedan cykel och core på SATS. Rrroligt! Sen fiskpinnar med Callemannen min, men han gjorde för lite mos, så vi åt glass efteråt, hehe. Nåja, mätt nu i alla fall, hehe.

Okej nu flippar min pojkvän ut här... Off and awayyy!

Ps. Fått en spelning som "förband" på ALLSÅNG I HOGLANDS PARK 17/7 klockan 18.30. Välkomna! Sen står Måns Zelmerlöf och Sonja Aldén på scen... Dags att börja sjunga och spela piano igen med andra ord, hehe! ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback