Jävla skitdagar!

Det slår fan aldrig fel. Så fort man säger hur förbaskad lycklig och glad man är - då vänder det! Och den här gången rejält. Precis ALLT som kan tänkas gå fel, har också gått fel de senaste två dagarna. Åtminstonde känns det så. Det är iaf en hel del... tillräckligt för att jag håller på att få krupp här!! GAHH!!! Allt jag rör vid går sönder. Gör det mot förmodan inte det, så tappar jag det i alla fall - gärna många gånger. Jag kladdar ner allt som kan kladdas ner, jag glömmer saker, hittar inte saker... paniiik! Suck. Varför?!?! Man får tydligen aldrig njuta för länge, utan måste ständigt påminnas av motsatsen. Kan inte allt bara vara... lagom? Min kropp och själ har ingen harmoni och det enda jag kan tänka på är att jag måste ut i solen! Det har jag visserligen lyckats ganska bra med, men i gengäld blir ju en massa andra saker lidande... Jävla skitdagar det här. Nu får det vara nog! Hmpf!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha.. vännen. det låter inte bra.
du får glädjas vid att sommaren snart är här och då får du komma hem till min lägenhet o mysa.
pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback