Eurovision Song Contest

Hur kan nästan hela Europa rösta på Ukraina, undrar jag?! Jag tyckte nästan Lordi var på gränsen i fjol - men då hade de åtminstonde en riktigt bra låt! Vart är denna tävling på väg? Trodde faktiskt Finland skulle ha en riktigt bra placering i år, med ett sånt bra framträdande och kvällens enligt mig bästa låt. Men icke. Folk vill tydligen köra vidare på mest flippad klädsel, än på rock... suck!! Nåja, det var en trevlig kväll i alla fall. Synd att det inte gick så bra för The Ark dock. Men de har fasen gjort bättre framträdande än det igår... fanns liksom ingen riktig glöd... Men de var bra ändå, en klass för sig, äkta artister till skillnad från många där... :S Jaja, svårt att tävla i saker som musik.

Jag är uppe med tuppen, men helst hade jag nog velat sova liiite till.... Men vi var tvugna att bära upp den sista tvätten och nu tänkte jag att det var lika bra att ta vara på dagen.

Ska träffa Lisa idag. Var alldeles för länge sen sist. Och en evighet sen vi var själva och bara va... Idag blir det utflykt och grejjor - så snälla, lite sol tack! :)

Och: GRATTIS ANNIKA!!! Ha den bästa utav dagar! :D

*puss puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback