Pannisar på g

Jag är så sömnig idag, och det gråa tråkiga och nu också regniga vädret gör ju inte saken bättre... Ett bakslag efter en underbar helg. :)
Träffat massa godingar från Ljungskile (m.m.) i helgen. Antagningsproven hit har börjat nu. Jag avundas dem inte, utan har mått som en prinsessa hela helgen, hehe. ;) Såå skönt att slippa det i år... puh! Hoppas nu alla kommer in här och väljer Malmö, hihi. ;))
Petter och Carl-Erik bodde dessutom här hos oss. Kalaskul! Och kalaskul blev också vår fest i lördags! Vi trodde det skulle bli ett litet gäng som skulle förfesta innan vi skulle ut och dricka öl, istället blev det en sjukt god kväll här. Med en hel del folk. Weiiii. ;) Och singstar och guitar hero, så klart, haha! :P
Men idag gör sig alltså sömnbristen påmind och ögonlocken känns som bly... och helt av allt skulle jag vilja bli masserad hela natten lång... ryggen är jobbig idag. :( Men men. Lever på helgens glädje, och tänker alldeles snart lägga mig i soffan och bo där resten av kvällen. Men först ska det göras pannkakor! :D

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback