*leende på mina läppar*

Dricker en stor kopp Rooibos... mumma! Innan dess - eller ja, det är ju en liten stund sen nu, hihi - åt jag en sjukt god sallad jag gjort! Mmm! Man får ju passa på när man är ensam hemma. ;) Massa olika sallades och grönsaker, couscous, kikärter, soltorkade tomater och brie... :P Niiice. Välförtjänt efter kvällens aerobic! :)
  Fasen fått värsta nytändningen nu när jag plötsligt insett att jag får träna på Sats precis när jag vill! Att det inte gäller samma tider som i Göteborg, med det kortet jag har... Bättre sent än aldrig, haha! :P Så nu jäklar ska jag välja och vraka bland kvällspassen. ;) Rrroligt!
  Roligt är också att vi fixat ett ljudkort nu, så att vi kan spela in ordentligt nu. :)) Weiii. Fatta jag längtar till helgen. Calle och jag är båda helt lediga! *kryss i taket* Fest med Karin och gänget imorgon och sen musik, chill, sömn, mys och museum för hela helgslanten! ;)
  Roligt också att Annelie la sina träningskläder utanför sin väska innan hon cyklade iväg. Haha. Nåja, det löste sig ju fint. ;) Puss på dig gumman.
  Och på tal om gummor - fy fasen vad roligt att så många verkar kunna komma ner till vår brüdhelg, hehe! :D

Puss på alla gubar och gumor där ute i vida världen!
Ciaoooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback