LEDIG

Det är inte många lördagar jag går upp klockan 07.30 och inte har någonting planerat på hela dagen. Men jäklar vad skönt det har varit! Klar med plankningsläxan och renskrivna noter till kvällens konsert. ;)) Så nu ska jag öva lite på dem och sedan göra mig i ordning, lång dusch är jag sugen på... mmm! :)

Petter och Carl-Erik bor hos oss i helgen, de söker i skrivande stund, faktiskt. Jag håller tummar och tår. :)
Ikväll blir det förfest här med guitar hero och singstar. Efterlängtat, hehe!
Ska bara ha en spelning först... på Malmöhus. Barockt blir det. Liite dum tid, men det får går. Kvällens öl blir betalade i alla fall, hehe. Och det är ju väldans nice, faktiskt. ;)

En sista ansträngning av nytta nu då, innan boysenbären kommer tillbaka... ciaociao!!

Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback