;)

Mmm... Tog sovmorgon idag, fy tusan vad gött. :) Nu ska jag snart öva, cellolektion imorgon.

Det är faktiskt helt underbart med en morgontidning, eller två som det råkade bli, hehe. Dubbelt så bra. ;) Njuter multum och Malmö har faktiskt blivit en trevligare stad pga av den (förmodligen i kombination med solen, hihi).

Ikväll är det orkester. Konsert nästa lördag, gott folk! Vi kommer spela granna som tusan, hehe, i frack vs. balklänningar. Vi ska nämligen ha vårbal efteråt. :)) För mer info klicka här:
http://www.mah.se/templates/Page____5613.aspx

Fick nyss post (tack!!) från Antikdeckarna, som tackade för att jag hjälpte dem köra deras bil för ett tag sen. Borde var jag som tackar efter att få köra en sån gryyym Cadillac...! :)) Hihi!

Nej, nu ska jag fortsätta kela med min lilla Baci.
Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback