e.f.f.e.k.t.i.v. :))

Härlig dag!
Bara en lektion i skolan, och det var MoS och det är ju alltid trevligt. ;) Övade innan och efter och oj vad effektivt det kändes, bra där! :) Så jag passade på att smita tidigt från skolan och njuta av den underbara solen... Gick hem och sen till stan och gymmet. Fasen vad Body Pump är roligt! Ska se till att gå på det kontinuerligt nu, så man får lite rutin..! Puh!! :P Sen har jag inte bara lagat en smaskig middag utan passade även på att göra soppa på alla mina rotfrukter. Mums! :)
"Duktig" idag. Taaack. Fasen vad det var skönt med en sån här dag! ;)
Och eeextra skönt då jag fick reda på att jag blir ägare till de allra snyggaste stövlarna! Whiiii! Lyckliga jag. Tack pappa, då gör såna kap. ;) Hehe. Ska bli riktigt gött att piffa upp fossingarna lite. ;)

Calle sitter och spelar piano... Skriver musik, anar jag... :))

Åh, tack för denna fina dag. Behövde jag..! :)
Hoppas solen stannar kvar lääänge... mmm!

Men nu ska jag sova!
Tjohej! :D

Kommentarer
Postat av: Camila

Hjälp vad fancy och fantastiskt söt din blogg blivit! Cred! Cred! :D

Postat av: Hannah

Hej Johanna!! :) Hittade din blogg bara sådär. Du saknas här i Karlshamn så jag tänkte höra av mig här! Jag är ju kvar i den här lilla staden och bara längtar till studenten den 12/6!!! Åhh! Självklart får du hälsa på hemma hos mig på kvällen om du är hemma och känner för det! :) Efter vad man läser så verkar allt bara vara bra med dig! Skönt det! Härligt att du tycker om Malmö också! Ha det bäst och en jätteskön helg i solen förhoppningsvis! Puss o kram från Hannah

2007-03-16 @ 13:10:50
URL: http://hannahbanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback