Aoooouuwww... absobloominlutely loverly! :D

Jag ska snart sätta på mig träningskläder och cykla till gymmet. Gött mos. ;)
Har för övrigt bott i ett övningsrum idag, nyss hemkommen. Efter 6 timmar tyckte jag att jag var färdig för nu, och ska nu alltså först njuta av en solig cykeltur och sedan svettas lite, hehe.

Det är underbart när man har lektionsfria veckor! Då övar man precis så mycket som man vill. Man hinner så mycket mer än i vanliga fall och man har tid till annat - medan det fortfarande är ljust ute! Lovely! :))
Vore dock gött om man fick jobba några dagar den här veckan... Kostsam månad detta, haha. Och så är det ju shopping med cosmogirlsen på lördag, och jag är ju inte den som ogillar sådant... hihi! ;) Blir nog bra.

Bud på att fixa fint på balkongen snart. Mmm... mys!! Och så är jag sugen på att köpa en massa saker till sovrummet, och en massa detaljer till vardagsrummet... åh! Inredning alltså! Hehe. :P Grönt vore nog fint...

Me love våren!!! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback