Uppdatering

Dagarna går lite upp och lite ner. Men mest upp, och det känns bra.

Om en timme ska jag åka till Lund och spela in med Lost Summer Kitten. Ska bli roligt.

Sen ska jag njuta av dagen och klockan 20.00 är det dags för Sir Elton John och hans band, som spelar här på Stadion i Malmö. Ska också bli roligt. (Tack snälla, pappa).

Snart är det midsommarafton och den ska firas här, tillsammans med Erika och hennes Staffan. Det ska bli så skoj! Var evigheter sen vi träffades och det ska bli så härligt med en traditionell midsommar - var allt ett tag sen... Klänning, blommor, sill och potäter... you name it. ;)

Dags att läsa Sydsvenskan och sedan gå ner till bussen.
Ser ut att kunna bli en fin dag. :)

Hej för nu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hjärtat. Hur är det med dig? Jag mår bra. Är slutkörd efter allt jobbande dock. Lite ledsen över att jag inte hunnit med mer saker som jag vill göra. Haft det bra på resan? Tänker på dig. Ha det underbart! Glad midsommar på dig! Pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback