Midsommarafton 2007

Igår vaknade jag av regnet som smattrade mot fönsterrutan. Sådär lagom kul när det är midsommarafton och man ser fram emot picnic och grillning i det gröna! Men det slutade faktiskt regna, och bara sillunchen blev lidande och inomhus. Dock blev även denna väldigt trevlig. ;)

Erika och Staffan kom till oss vid tolvtiden och sen åt vi och drack mer eller mindre i kommande tretton timmar. ;)
Först lunch i köket. Efter det tog vi en promenad till Pildammsparken och avnjöt en flaska Moët och jordgubbar, innan vi traskade hemåt igen. Vin och martini. Sedan grillning av kyckling med en helt fantastisk glaaaze, hehe. :P Till förrätt blev det skagentårta och till efterrätt midsommartårta med jordgubbar, Väldigt mycket jordgubbar blev det, haha! ;)
Middagen åt vi på balkongen, i sooolen! :) Väldans härligt, var det. Sedan blev det kaffe med Baileys och sång och musik och nyinköpta Buzz music quiz, hihi. ;) Rrroligt! (Fasen vad jag saknar min finaste Ikafika!!!).

Här kommer lite bilder från kvällen:
(Fler bilder finns på
http://www.facebook.com/ - om du inte är medlem så bli det nu!)



image69

 image71

              

image76

----------

För fler ord och foton: http://erikalowerot.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Erika

Darling! Tack för senast,det var underbart igår! Dock är min bloggadress: erikalowerot.blogg.se :P hihi,du glömde nog blogg.-delen! Puss!

Postat av: Johanna

Done! ;) puss J.

2007-06-24 @ 19:42:58
URL: http://johannahyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback