It's mulet.

Mulet men behagligt ändå. Hoppashoppas det blir fint väder imorgon - att det i alla fall inte regnar! Snälla? :)

Väntar på att min nybakade Foccacia ska bli klart. Premiärbak för den sorten. Fasen vad skoj det är att baka och laga mat - om tid och ingredienser finnes. Och idag gör det bådadera. Så jag njuter, hihi. ;) Dock måste här städas ordentligt innan Erika och Staffan kommer! Puh. Calle jobbar nu men vi får ta ett race när han kommer hem. Jag börjar, men det är tveksamt att jag hinner allt själv. Everybody ought to have a made...

Handlat midsommarmat och dryck idag. Verkar som det blir dubbeldejt imorgon, men fasen det ska bli gött! Med jordgubbar, Moët och goda vänner kan man väl inte annat än att lyckas? ;) Det gick ju i fjol, med goda vänner, mashmallows och digitalkameror... haha! :P

Igår var vi på konsert med Elton John och det var såå bra! Han var lite segstartad och det var mycket nyare material i början, så då var det lite sådär. Men sen jäklar kom både han och vi igång! Hur bra som helst och finalen med "Your Song" var ju helt klart häftig att få uppleva live! Att han dessutom signerade mitt program satte ju lite extra glans på kvällen... hihi! :)) Men så är han ju ändå granne med min morfar... haha, så vi är ju såå tighta! :D *fniss!!!*
Ja, tack snälla pappa och mamma för (ännu) en oförglömlig kväll! Mmm... *njuter* Det är allt nåt visst med sådana konserter. ;) Me like a looot.

Och brödet doftar fantastiskt!

:)

Kommentarer
Postat av: Mary

Aaaaa.. Du fick autografen din lilla rackare! :) Jätteglad midsommar på dig! Kramkram

2007-06-22 @ 17:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback