Helg

Jag gruvar mig över beting och sommarjobb, men antar att det löser sig på nåt sätt...
Vill till Portugal NU! :)

Ensam hemma i helgen. Skönt, faktiskt. Även om jag inte träffat Calle så mycket den sista tiden, så har det varit fullt med folk i min närhet väldigt mycket. Så lite egen tid sitter fint nu. Ska ta hand om mig själv och mitt hem, är tanken... Och öva. Till betinget och till sommarens spelningar. Dags nu. Tiden går så fort!!

Gårdagens kväll var underbar. :) Först middag med Calle, Jannike och Maria och sedan tårtkalas hos Jannike, som fyllde år. Sedan vidare till Magdalenas/Stinas/Stinas utflyttningsfest. Den var lugn med trevlig. Mycket folk, men lägenheten var stor (och allmänt fantastiskt fin) så det kändes inte ett dugg trångt eller jobbigt. Hittade en bleking till, som tydligen kände både Erika och en dagiskompis till mig. Kul! ;)
Hade på mig farmors gamla klänning och den gjorde succé! Så himla roligt! Så himla fin... :) Väldans skoj att precis alla tjejer på första festen hade antingen klänning eller kjol! Så fina så, hihi. :))
Synd bara att det är tråkigt väder idag, var ju tal om stranden. Nåja. Kanske imorgon?

Öva nu då ja. Tror jag ska sjunga lite först. Till sommarspelningarna. Är nog bäst. Var en evighet sen sist... :S
Hrm.

Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback