Tisdagsnytt

Det är tisdag kväll och om en timme är det dags för veckans avsnitt av Morden i Midsomer. Solen fattas mig, men Midsomer ger i alla fall sin del av sommarfeelingen. :)

Idag har jag torkat minibarer och fyllt dem till brädden. De nya hotellrummen kommer bli riktigt fina, tror jag. Gött att få jobba lite extra timmar också. ;)

För övrigt håller jag på att mecka ihop så att jag ska kunna ta mig till Blekinge torsdag-fredag och spela på Sailet  i Karlskrona. Dessvärre har någon stulit mitt piano-case som jag förvarade i vårt källarförråd... grrr! Inte riktigt läge att köpa nytt heller. Var ändå och kollade på stan idag - men det fanns ingenting! Eller jo, ett. Men det var liiite för dyrt... suck. Ska få låna Jossans gigantiska case i alla fall. Kan nog plats med både piano, noter, kläder och mig själv i det, hehe. ;) Nu ska bara scen och/eller PA till torsdagens spelning fixas också... puh!

E-type sjunger i skrivande stund på Allsång på Skansen och han intonerar som en kossa. Jisses! Har de inte fått nån medhörning?! Stackarn... kan inte vara kul att höra sen... Nåja, hår har han ju, det är ju lite...va?!

Nej, nu ska jag hitta på nåt.
Sedan moooord! :P

Pussen hej!

Kommentarer
Postat av: Mary

Nu skiner solen! Jaaa! Och visst "sjunger" E-type som en kossa. Men musiken svänger! oh lala.. hoppas spelningen går bra. Puss&kram!

2007-08-04 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback