Söndag (borde det vara va? Hmm... jo..? Jo.)

Allt jag gör i sommar lyckas verkligen komma på samma gång. Alla konserter på samma vecka, allt jobb på kort tid. Puh. Igår var det både spelning och jobb. ;) Kvartett Rosett gästade Halmstad och spelade på Kafé Rotundan. Det var så mysigt där! :) Och riktigt roligt att spela och sjunga med några av Malmös hetaste puddingar, hihi. ;) Gick helt okej, en bra första konsert. :) Måste hålla detta vid liv. Bäddat för succé, känner jag! Hehe. Nåja, men lite betalda spelningar i alla fall, och det är ju sällan fel. ;)
På tal om pengar har jag (av ekonomiska skäl) idag för första gången handlat på Lidl (bortsett från en gång i Portugal, men då var det liksom sista och enda utvägen till någon form av föda och nu valde jag det faktiskt själv)! Det har varit mot mina principer, men nu när det börjar eka lite i kassan så blev det så. Och det blev riktigt billigt! Dock måste jag komplettera lite saker på ICA nu (och de lär ju kosta lika mycket som allt jag fick med mig från Lidl..!)... men innan det ska jag hoppa i duschen! Har längtat hela dagen. Har bara blivit snabbduschar de senaste dagarna. Men nu ska här njuuutas, vill jag lova! ;)) ICA stänger dock klockan sex, så tills dess måste jag va klar, hehe. :P

Annars jobbar jag numera. Hotell as always. Och spelar lite här och där. Sailet i Karlskrona torsdag och fredag (hrm, borde jag skriva det här när jag inte övat alls..?! :S fniss*) tex.

Mot kör mot skogen!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback