Fredagsnytt:

Sitter i Köpegårda och inväntar Carolines hamburgare. Ska bli nice. :) Har precis fixat en facebook till Calle och innan dess spelat cello. (Konsert på onsdag..!)

Har börjat spackla de två små sovrummen nu, och det ska strax börjas målas också. Golv är utsett och ska köpas i dagarna. Blir nog nice, tror jag. :)

Igår fick vi avliva Peanut. Han hade fått cancer... :( Jobbigt, men skönt att han slipper lida mer, i alla fall. Saknar dock honom redan, kommer faktiskt bli riktigt tomt utan honom. Min lilla hårboll. :)

Kort uppdatering.
Still alive in tha woods, asså.

 ciaoooo

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej,stackars Peanut! :( Trots att hans namn betydde något som jag faktiskt är allergisk mot så var han underbar! Tänker på dig! Pussis

Postat av: Hanna

åh vad tråkigt att höra att Peanut inte finns längre. Livet tar ut sin gilla gång.
Är du hemma i karlshamn nu? Då måste vi ju ses. :)
Dock åker jag på semester på fredag, polen/ungern i två veckor.
Ha det fint. puss

2007-07-16 @ 10:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback