En hälsning från Köpegårda

Nu är vi tillbaka i Blekinge. Var allt ett tag sedan sist, så det var extra trevligt att återse våra familjer. :)
  Var hos mor och far och min finaste lilla nöt igår kväll och hade det mysigt som bara den. Ska bli gött att umgås lite mer nästa vecka. Pappa erbjöd mig en tusenlapp för att flytta hem igen, men jag nappade inte riktigt, haha. ;) Nice try there. Men det ska bli gött att bo i vårt söta lilla hus igen, laga mat med mamma och lyssna på musik med pappa...
  Men denna veckan är det Köpegårda som gäller. Idag har solen tittat fram riktigt ordentligt *ta i trä!*, och jag funderar på att ta mig ner till havet en sväng. Calle är ute och går lös med trimmern... Ska verkligen bli kul att se det här stället när det är klart! Kommer nog bli superfint, misstänker jag! Men än är det inte riktigt klart... hehe. ;) Så nu ska jag se vad jag kan göra för att hjälpa. :)

Imorgon ska jag ta mig in till stan igen och gå på Annelies body jam. Finally! :D Ska bli rrroligt. (Miss you!)
Måste ringa Björn med och fixa reptid inför konserten nästa onsdag, annars är det inte mycket inbokat denna veckan. Och det är SKÖNT! :))

Jobbade på ett nytt hotell i söndags. Var supersköj! Verkligen. Hoppas få komma tillbaka snart, men det verkar ju som om det inte skulle va några störra problemos... whii. I like. ;)

Hej hopp, heute leute!
Pussar och kramar.

// Johanna

Kommentarer
Postat av: Annelie

Wei, ska bli superkul o höra vad du tycker!! Och få träffa dig igen, galet längesen sist!! Vi ses imorn babe! Pussis

Postat av: Sofia

Hej hjärtat. kul att du är hemma! ja vi kan väl ta o ses nån dag nu. Ut och ta en fika elr nåt=) vi får höras. puss o kram

2007-07-12 @ 16:12:55
URL: http://sofiajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback