Sista dagen innan skolan drar igång igen.

Köpte de där röda skorna idag, som jag blev förälskad i nu när vi var i Göteborg. Har inte kunnat sluta tänka på dem, så nu aske baske mig slog jag till innan det var för sent. ;) Så fina så. Wiiiii! :))
Hittade också en jeanskjol som jag har kollat på innan... på rea! Ska tillbaka dit imorgon, la undan den. :)

Japp, har njutit av lite egoshopping idag och sedan bestämt med Annika att vi ska på skivstång klockan fyra. Härligt! Hade tänkte gå på Body Pump på Sats idag, men eftersom Friskis här bredvid har öppet hus idag... lätt väl. ;) Kul att få nån att gå på pass med ju, dessutom! :)

Äppelkaka i ugnen. Känner mig helt vansinnigt huslig. Ska plocka in den rena disken nu och sedan impregnera skor. Hihi. Fatta det är gött att bara vara hemma - ibland. ;) Ingen desperate housewife på g här inte. :P Ska hinna öva lite också, cello och piano... Skolstart imorgon ju! Lite ångest, men jag vet att den kommer gå över så fort jag är i skolan igen, så det är ingenting jag lägger särskilt stor energi på. ;)
Har börjat leta extrajobb nu också. Fått flera nummer så imorgon blir det till att ringa. :) Håll tummen!

Dessutom är det klart att det blir två konserter helgen vecka 6. Först med trion i Karlskrona och sedan med musiksällskapet i Karlshamn. Weeiiii. Alltid lika kul. ;)
Sjukt laddad för att börja spela med Akademiska Orkestern nu också! Spännande, spännande! :D

Middagen igår var niiice. Massa god mat och goda vänner. :)

Dags att fixa, spela och träääna nu! :D
Pussen hej!


Kommentarer
Postat av: camila

hej going! vad är det jag hör om turné? och vilka är akademiska orkestern? är det lunds, som jag också spelar med?

puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback