Ett nästan obefintligt steg för mänskligheten, men ett gigantiskt kliv för mig!

Ahh! Haha! Från att aldrig spela mina låtar för någon mer än möjligen mina föräldrar, har jag nu fixat en sida på myspace!! Tokigt. Inspelningarna är mono och knastriga - men de ska uppdateras. Detta är bara gjort i all hast, från början mer tänkte som en dokumentation... Nåja, här ligger fyra av dem i alla fall:



http://www.myspace.com/johannahyden



Gahh! Så var det gjort! :P *fniss*
Hehe. ;)

Hejdå så länge!


Kommentarer
Postat av: Erika

Weee! Darling,vad bra du är! :D
Har också tänkt lägga upp en sida på myspace,men inte riktigt kommit mig för ännu...hrm..hehe
Men gå in o lyssna på myspace.com/themjacks ,det är kennys (som gick i mnin klass på öland)band...diggar deras sound! Take care! Puss puss

2007-01-15 @ 10:42:08
Postat av: Mamma

Vilken duktig dotter jag har!!! Det gör inget att det knastrar lite, bara charmigt! Fortsätt skriv, det är riktigt bra gumman.
Puss
Mamma

2007-01-15 @ 11:46:33
Postat av: Sara

Vad duktig du är, snäckan! Trevligt att höra din röst;)!
Puss

2007-01-15 @ 18:22:06
Postat av: Annelie

Oh, det tycker vi om, att du lägger ut det så att vi andra kan få njuta lite!! Jättemysiga låtar verkligen! Ses imorgon babe! Pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback