*återförenad med prinsen*

Calle är hemma. Familj igen. Har visserligen varit skönt och efterlängtat med lite egen tid, men fy tusan vad gött det är att ha honom här igen! ;) Hihi.
  Och imorgon fyller han år! Jag ser verkligen fram emot det. Schpännande... hoppas han blir nöjd och glad för det han får av mig..! Sen ska vi på kondis och äta tårta och middag ute på kvällen. Niiice. :)

De långa dagarna fortsätter och jag är trött, liksom alla andra verkar vara. Stack huvudet genom fönstret på övningsrummet en lång stund idag. Sol! Riktigt kände hur kroppen sög åt sig av det varma skenet... åh! Ge mig sol och snö och kalla klara dagar! Och lite tid att njuta av det och få lite frisk luft... snälla? :)

Svarta kinaskor inhandlades åt mig av mor min dag. Weiii. Efterlängtat. ;)

Nu ska jag ta hand om månadens dryga: räkningarna. Bläh. Någon som vill betala dem åt mig kanske? Anyone? :P Hehe. ;) Nänä... hihi.

Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hej! Halkade in på din blogg av en slump för ett tag sen... Läste att du fått kinaskor av din mor. Vet du vart hon köpt dem? Jag skulle dö för ett par, tror jag...

2007-01-30 @ 16:02:55
Postat av: Johanna

Hejsan Charlie!
Jag man kan köpa dem på CHINA i Stockholm vet jag. Annars har jag tyvärr dålig koll... Lycka till! :) Mvh Johanna

Postat av: Lisa

Näe, ingen snö mer nu, tacksåmycket! Men gärna lite vår och soool. Som idag!
Idag har jag genomlidigt fyra timmars föreläsning om HJÄRNOR! och den fortsätter i fyra timmar imorgon förmiddag. Funderar på att utlösa brandlarmet och bli räddad av horderna av snygga läkarstudenter i vita rockar som dräller här. Vad tror du?

Kinaskor kan man köpa på tradera :)

2007-01-30 @ 19:33:15
URL: http://lisawesterlund.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack så mycket. Bor tyvärr en bit därifrån, men ska nog skicka dit en kompis och kolla läget... :-)

2007-01-30 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback