...

Färska pasta med svamp/tomat/basilikasås, mineralvatten och ett litet äpple har nyss letat sig ner i min mage. Som alltid när jag har ätit får jag sån lust att sova en stund... men se det hinner jag inte. Tvättar ikväll och så fort sista maskinen har åkt i torkskåpet ska jag till Linda på inflyttningstemys. Sällan fel. ;) Fast jag tycker lite synd om min lilla Baci... hon har varit hemma själv mycket denna veckan. :( Men snart kommer husse och då blir det nog ordning på torpet igen, haha. ;)
  Har förresten varit väldans skönt att vara själv lite. Självvald ensamhet ("I don't like beeing lonely, I like being alone") är så gött så. Blir ju ganska sällan nu för tiden också... På gott och ont. Haha, vad som är mindre bra är att mitt nya intresse har blivit att gå och småäta hela tiden. Jag och katten, haha. :P I väntan på nån som ska aktivera oss, hihi... nåja, tur att det bara handlar om drygt en vecka. ;) *fniss* Och nej, gymmet har jag varken hunnit eller orkat gå på denna veckan. Puh! Men till helgen kanske, efter jobbet? Jo. För samvetet om inte annat. Jo... börjar allt bli lite rastlös nu! Men inte som i vanliga fall... då tar det inte många dagar innan myrorna kryper i byxorna på mig! Tecken på att det varit en iiintensiv vecka med lååånga dagar kanske, kanske?

Letat födelsedagspresent till Calle idag. Kanske hittade en sak. En sak jag funderat på länge. Men jag är så osäker! På presenten i sig, men framför allt på om det verkligen är någonting han blir glad för..! Jag vill ju tro det, men jag vet banne mig inte... ahh! Ska kolla igen imorgon eller på lördag. När tid finnes. Åhh!!

Diska nu och så är det dags att fixa den sista tvätten. Pussåkram!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback