..!

Annelie har varit här ikväll. Vi åt middag, drack te och åt av min födelsedagstårta, masserade varandras ömma ryggar och axlar... Har ätit för mycket choklad nu dock. Ahh. :/ Hehe. Har ätit massa onyttigt nu när jag har min egovecka. Bara blir så. Tur man har sambo, för annars hade jag nog blivit jättetjock, haha! ;) Nädå. Men nog springer man oftare till kylskåp och skafferi... haha. Hmm.... :P
Får se om det blir gym imorgon. Troligen inte. Är en helt vansinnig vecka. Bor praktiskt taget i skolan! Puh. Så ja, nu borde jag verkligen sova... så fort mitt älskade ncis är klart. ;)


Önskar och hoppas. Längtar och saknar.
Åhh...


Ont i huvud och mage.
Kan turen vända nu tro?


God natt!
:) *kram*

Kommentarer
Postat av: Annelie

Turen vända?

Postat av: Johanna

Bara lite allmän otur denna senaste vecka... suck... men men. c'est la vi, i guess... tack för igår söt du är loooverly! pussen!

2007-01-25 @ 17:39:59
URL: http://johannahyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback