saturday in the town

Idag har jag varit (och är) rekordtrött. Sömnig, alltså. Sov ca 3,5 timmar i natt, gick upp vid sex och jobbade sedan i 8,5 timmar... Och samma visa imorgon - fast jag ska banne mig sova mer än 3,5 timmar, haha! ;)
Men det var det värt... Min bästa Erika och hennes Pav var här och hälsade på oss. Åt tacos, drack vin, spelade GalenPanna (fy faasen va skoj, haha!) och tog igen svunnen tid... KALAS! Du är min pingla. ;) Och din karl också, han får klart godkänt, hehe. ;))
Imorgon alltså jobb och så ska jag ju köra Cadilla, hahahaaa! :PP

puss hej! nu ska vi äta popcorn och sova i soffan sen... mmm... min bag, lätt! ;))

:D


ps. Träffade dessutom Göran och Lisbeth idag. Söta som alltid! Saknar dem också... puss! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback