Praktik 3

Sitter ensam i min gamla säng... Ensam hemma (bortsett från Peanut). Utrymme och tystnad. Underbart! :)

Mamma är på kören (hade varit kul att vara med, men ett tystnaden vann) och pappa jobbar.

Har haft celloelever idag! Kalaskul! :) Verkligen taggad för egna elever så småningom... Några i alla fall, hehe. Har nog kommit fram till att jag i alla fall inte vill undervisa på heltid... men lätt att jag vill undervisa! ;)
*tihi!*
Sedan har jag varit på Friskis och svettis, hehe. Gyyympa. Skönt att få röra på sig, så kan vi väl säga. :P Åh, ska bli asgött nästa vecka, då jag och Annelie ska träna gärnet på ett gym hon fått en veckas gratisträning på! Och så hem till kära gamla Sats... hihi. Jag gillar dem. Roliga och bra pass. Trevliga och bra instruktörer/folk. Ledare som inte börjar med övningar i mitten av takter (och inte märker något utan fortsätter)... Men, som sagt, det var skoj och skönt. ;))
Njutit av mammas tonfisklåda sen. Mumma! :)

Imorgon är jag ledig, sånär som en musikafton på kvällen. Då ska Hydén kompa, haha! Känner mig som värsta celloläraren juh, hihi! ;) *fniss* De är allt bra på den här musikskolan, vilken tur man har haft... :) Så söta så, hihi.
Fick förresten en tavla av min gamla cellofröken idag - på henne, mig och mamma när vi spelar med orkestern! Åh! Ska få hänga på vad som ska bli vår fotovägg... Ska nog ta tag i det där nästa vecka. ;)

Klockan 21 börjar äntligen "Desperate housewifes" igen! Whiiiiiii! Tills dess ska jag nog bryta tystnaden lite och njuta lite med min gamla goda vän Julie. ;) Man får passa på när man har VHS i närheten, hehe...

- pussen, kramen! -

Kommentarer
Postat av: Anonym

woho! äntligen får man träffa eva igen!

Postat av: Anonym

Hej vännen. Saknar dig så! pussis

2007-02-15 @ 09:40:40
Postat av: Sofia

glömde ju skriva mitt namn=)

2007-02-15 @ 09:41:01
URL: http://sofiajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback