Praktik 1

Det ser ut att vara äkta vårväder idag också så jag tror jag struntar i gymmet och joggar en runda istället.  Skulle nog må bra av lite mer frisk luft än vad jag får i mig för tillfället... Mamma har dock lovat att vi ska ta kvällspromenader nu när jag ska hem till dem i nästan två veckor. Ska bli skönt. Saknar promenader. Saknar väder och tid till promenader... Men idag, då jäklar! :)

Städa sovrumsbyrån (nu kan jag bara inte skjuta upp det längre), spela cello och packa färdigt står för övrigt på schemat idag. Sen sticker jag när jag känner mig redo. Eller ja, färdig med det i alla fall...

Praktik nu alltså.
Lite jobbigt att redan behöva åka ifrån mitt liv med Calle här (han kom ju nyss hem!), men bortsett från det ska det nog gå bra. :) Hoppas han kommer och hälsar på. Så långt är det ju faktiskt inte...

Nä, men återgå till the duties of today då, så jag kan komma hem till Peanut, far och mor, och hennes köttbullar...! Mums! ;)

*puss och kram*

Kommentarer
Postat av: Johan o Niklas

Hallo fan! Hur är det? Jag o nicke tänkte bjuda upp er ihelgen, det vill säga dig och Calle! Men förmodligen kan ni väl inte eftersom ni är så jävla tråkiga! Ni måste ju upp o se er gamla stad och era gamla kompisar! Hör av er om ni kan, undanflykter vill vi fan inte höra! mvh / j & n


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback