*myspys*

Weeeiiiiiiiiiiiii, har haft en sån hiiimla mysig eftermiddag!
Så bra att jag känner mig riktigt frisk nu, hihi! :))


Anledningar:

*  shopping, latte och massa snack och skratt med Annelie!
*  mys med Calle som bjöd mig på thai och så gick vi på stan, shoppade lite och bestämde oss att vi ska ta upp golfen - i år! :))
*  ett av fynden var en matlåda - jag ääälskar den, tihi - såå söt, som en liten plåtväska med handtag och allt, tihi! ;) Jag nästan riktigt längtar till måndag, haha... :P

Har f.ö. börjat fixa i ordning vad som ska bli vår fotovägg i vardagsrummet. Foton, biljetter, autografer... allt är inramat nu i alla fall. Spika imorgon?
Musiken har fått vänta idag, men jag borde nog öva lite piano eller plugga nåt för samvetets skull. :/ Men så behöver man också lite ledigt ibland... faktiskt!

Nu ska jag baka en köttfärspaj och göra matlådor, hehe. Så blir även frysen påfylld. Kylen är full nu, ser så hemtrevligt ut så, hehe. Till och med invigt (!) mitt citron/lime-ställ jag fick av Thulan och hennes familj..! ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Erika

Weii! Snart ses vi jue! Ska bli så sjukt kul! BAMSEKRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback