Min helg.

Jag har haft en helg ganska så olika hur de brukar se ut för min del. Och den har varit bra. :)

För det första har den varit nästintill musikfri. Inte jättebra kanske, men ibland måste man faktiskt - låt mig citera Carl-Erik - "vila sig i form". Lite ångest även denna gång när skolan började närma sig efter ett litet "lov". Det är kalasroligt i skolan, det är det, men man kan helt enkelt inte alltid vara på topp... Där gäller det att prestera varje dag, och man har alltid saker och fel att jobba på... Klart sånt känns ibland... eller? Så det känns faktiskt riktigt bra nu, när jag sitter här med min frukost, på väg tillbaka till verkligheten. :)

För det andra så har jag jobbat hela helgen. Det har varit riktigt skönt med ett miljöombyte, umgås med andra/nya människor och känna att man kan göra lite nytta för både sig själv och andra. Dagarna har gått fort, så det har ju onekligen inte varit tråkigt. :)

För det tredje så jobbade jag lite som chafför igår, haha. ;) Körde tillbaka en
Cadillac, som ett filteam från Stockholm haft i helgen, till sin bilfirma igen. Roooligt! Jäklar vilken bil, alltså! Såå grym... glassade max där ja, haha. *drömmer mig bort* Tackar vi för Lotta, hihi. :)

Nu är det alltså skola igen och en fullspäckad vecka. Men det är bara att hålla i sig, för till helgen är det sökningar och då blir det rrroligt men massa manliga besökare här i vår lya, hihi. ;)

Pussåkram!

It's a crazy world... So watch your step, or you might fall off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback