Livsnjutarvecka.

Någon sa till mig att det blir aldrig vinter i Malmö. Fel. Här var det snöstorm igår och nu ligger det ett - för denna delen av Sverige - tjockt täcke snö ute. Blåser gör det fortfarande så kallt är det nog också. Brr! Men mysigt är det. Även om jag för två dagar sen faktiskt trodde att våren var på väg... hehe. Fel igen. ;)
  Den är veckan har onekligen varit kalasbra. Mycket tid. För mig själv och med min lilla familj här, hihi. Tid att för en gångs skull vara i den lägenhet jag faktiskt bor på, tid att fixa och dona i den, men också tid för saker man måste göra, övning till exempel. :) Sistnämnda är dock ingenting jag lider av, även om man ibland avundas de som pluggar "vanligt"... Däremot hänger två läxor till måndag över mig. Måste ta mig till datasalen i skolan idag och skriva in nåt checkt i Sibelius, hehe. Och inte minst börja med min plankning..!! :S
  Förkylningen är mycket bättre *ta i trä* och ikväll ska jag hem till Annelie, laga mat och mysa... :)
Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och börja spika upp saker på ena väggen i vardagsrummet. Ska bli full av foton, biljetter och autografer, är tanken. Sen ska jag kolla vad som händer när man släpper ut en katt i snö för första gången, haha. ;) *fniss*

Ha en bra dag, gott folk! Kör försiktigt. Kraum!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback