Helg i Karlshamn

Så är det snart dags att påbörja den andra och sista praktikveckan. Ska bli schpännande. ;)

Imorgon är jag "ledig" fram till kvällen, så då ska jag på stan och ta itu med en massa saker...

Helgen har varit fiiin.
  I fredags fick jag celebert besök av Jannike och Maria. Vi hade spelning i Karlskrona, på Carlskrona Award och det gick fint. :) Kalaskula. Sen thaimat, vin och en massa choklad och jam, prat och skratt hela natten lång... hihi! Nästa gång får ni stanna längre, tjejjor. ;))
  Lördagen var lugn och skön och på kvällen var jag på Köpmannagården med Sara och Marcus. Mysigt som tusan och bortskämd blev jag, hihi. Taaack! :) Sen gick jag och Sara vidare till Lorden (Marcus skulle jobba tidigt som tusan!!) och drack öl, pratade och dansade litta... Sällan fel. ;)
  Idag har om möjligt varit ännu lugnade, sånär som en kortkort promenad och besök hos mormor, som fått en sprillans ny höft. ;)

Nu längtar jag efter min prins. Har inte träffats alls mycket nu på flera veckor! Men på torsdag kommer han... weiii! *längtar och myser*

Kärlek till er alla // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback