HELG! :D

Det är min första lediga helg på jag vet inte hur länge och vi kan ju säga att jag njuter multum! Idag har jag inte gjort ett endaste vettigt dugg, och sjukt härligt är det.
I denna stund lagar jag mat... elle ja, den sköter sig ganska så bra själv, faktiskt. Ugnsgrillad kyckling med timjan, vitlök och annat gott... mmm! Ikväll ska vi slappa, jag och Calle. Kolla på film, spela på vårt fiiina rosa PS2 (fatta att vi äntligen köpt ett. och att det är rosa! weiii! hihihi! :P) och ha det allmänt supergött. Pistagenötter inhandlade. ;)
Nu kommer dock Johanna och hennes karl. Ska fixa några låtar till dem... så hej så länge!
Pussen hej! :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Shit, har ni redan köpt det?? =) Snabbt... när ska vi spela?? ;) Ah.. Andreas har hittat en hoj till mig... 15000 är faktiskt inte så farligt... men just nu.. shit asså... gaah.. fast roligt hade det varit..! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback