Tomtemage 2007

Det är ons... nä, torsdag va? Haha. Jo. Vi tar det igen:
Det är torsdagen den 20:e december och tomtemagen min verkar ha infunnit sig. Det lär den nog aldrig sluta göra. Den där känslan av jul i magen. Den som knyter sig och gör att man nästan kan må lite illa bara för att man njuter och längtar så himla mycket! Haha. I'm sick,I know. Haha. Men det är en ganksa fin känsla ändå. :P

Idag ska jag fixa klart mina klappar och julstäda här hemma. När Calle kommer ikväll ska vi nog dessutom julbaka och göra julgodis. (Ja, vårt godis är redan slut, haha). Pepparkakor, rischoklad och Calles orgasmkola (för att använda mig av det namn Frida gav den) står på schemat. ;)

Jag har nyss julbadat Baci. Hon tycks vara den enda katten som inte blir galen och skitförbannad av vatten. Nej, hon verkar faktiskt gilla det! Haha, tok. Så fin så. Hon ska få fira jul hemma hos Johan och Tessie och sina två kattkompisar.

Åh, det har verkligen varit underbara dagar här. Kan nog säga att jag nu lyckats komma ner i varv (efter två dygn som hypad, klättrandes på väggarna, uttråkad och övertrött, hehe) och det är sköönt. Nu kan jag åter ta tag i saker, känns det som. Mmm! (Spela cello, till exempel. Övade lite igår men det lät värre än när jag gick på musikskolan, haha).

Nu borde snart Calles far ringa på dörren här. Han har åkt hit för att hjälpa oss att försöka få igång bilen, alternativt skrota den. Håll tummen för att den kan lagas. ;) Hade ju varit extreemt skönt att få köra hem och slippa trängas på tåget med packning, paket och inte minst min gode vän mr. cello... vi stod ju upp ihop förra året. :S

Dags att ta tag i denna dag!
Ojoj, där kom årets första och förmodligen enda (jag kommer aldrig lära mig när det ska va "e" eller "ä", mer än att rumpa-ändan har ett "ä" och the end-enden har ett "e"... eller?! hrm, hihi) rim, haha!

PUSSPUSS och GOD JUL
önskar
Johanna!

Kommentarer
Postat av: Sofia

God Jul gumman! Vi får ringas! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback