Tack alla för fina julen! :) *kärlek*

Sitter i köket och myser med finaste katten. :) Inifrån vardagsrummet hör jag högklassig underhållning: Ronny och Ragge. Haha. Calle sorterar tydligen sina filmer och skivor och har nu hittat en live-dvd... mmm! Hehehe. ;)

Är alltså tillbaka i Malmö efter en skön vecka hemma i Blekinge. Har varit så mysigt, lugnt och skönt. Fullt av fint umgänge, god mat och diverse godsaker, hihi. :)

Julen var underbar som alltid och mellandagarna är och förblir årets slappaste tid, hihi.
Igår makade jag mig dock bort till Karlskrona och träffade Erika! Åhh, miss you, darling!! Helt underbart gött att ses igen, bli lite shoppinggalna, åka ut till Jämjö och få träffa fina Lisbeth och Göran - för att inte tala om att spana in den finfina renoveringen, äta gott och få finaste klappen. ;) Ett foto på mig och Soten. Ska få sig en hedersplats här någonstans. :)

Nu planeras nyår för fulla muggar. Blir i Malmö i år. Första gången. Ska bli trevligt. :)
Imorgon ska jag börja fixa lite inför det och så ska jag börja spela Elgar. :))
Ta hand om er, gott folk!

Kramar från Hyddan :P



ps. ätit våfflor ikväll, gjorda i nya järnet jag fick i julklapp! så gott! tack till mor och far, hihi. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback