Julen är här! :)

10 minuter kvar sen måste jag gå ner i källaren och tvätta... Visserligen skönt att få allt rent innan jul, men jag hade nog kunnat få tiden att gå med allt annat jag fortfarande har att pyssla med... Jag har två klappar kvar att köpa, ytterligare än att pilla lite med, jag måste diska från gårdagens bakande, packa allt jag ska ha med mig hem till mor och far, öva på cellon, träna och lite till... åhh. Men jag ska nog hinna. ;)

Lyssnar i skrivande stund på Katie Meluas nya cd som jag bland annat fick av Calle i julklapp igår!!! :D Fick en massa fina saker. Whiii. Massa pysselsaker och knepåknåpmojänger, hehe, ett par örhängen från alltid lika underbara Pilgrim, en basketboll - whiiii!! :P -, 20 st stabilopennor (som jag velat ha sen lågstadiet typ, haha) och lite annat smått och gott. Såå fina saker. Tack snälla, prinsen min! :))
Av mig fick Calle en tröja, en väst att ha under kavajen (ojoj, snygger han blev i den!! hihihi), L'oreal-necessär med ansiktshudgrejs i, en mungiga :P och ett basstativ. ;)

Hemåt imorgon tillsammans med Daniel. Dessvärre inte i någon bil, för den åkte till skroten igår. :( Men Daniels sällskap väger ju upp. ;) Lite segt att släpa på allt bara. Gahh. Väska, julklappar, dator och ceeello... yep. ;)
Ska bli mysigt att komma hemhem lite. :) Och fira juuuul. :)) Mmm...

... men nu: tvätta!
Ha det så bra och GOD JUL!


ps. oh yeah Sofia vi måste ses :) miss ya! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback