Tvåakladdare

Jaha, så nu går man alltså i tvåan. Känns helt tokigt att det redan gått över ett år sen man både flyttade hit och började skolan. Samtidigt känns det ganska långt bort.. Hade en liten svacka i mitten av sommaren då jag hellre hade velat vara etta igen, men nu känns det bara skönt att man har liite koll på läget. Förhoppningsvis kommer saker som rutiner in snabbare, man vet lite vad som väntar.. det känns skönt. :) Extremt roligt att träffa alla kompisar är det också! Det finns många pärlor i min omgivning.. hihi. ;) Dessutom bara roligt med lite nytt fräscht blod på skolan. Nice.

Idag blir det övning, träning och så musikfest ikväll. Ettorna ska visa upp vad de gjort i veckan med en föreställning, och sen är det partaj. Dock ska jag jobba hela helgen, så.. ja, det har jag i baktanken, hehe. Blir nog bra. ;)

Nu ska jag kolla igenom Sydsvenskan, and then I'm off and awayyyyyyy..........................



puss


Kommentarer
Postat av: Lisafisa

Min kompis Magda är ettakladdare där nu :) Hon spelar fiol!
jag är i malmö på måndag förresten. Hänga? :)
kram!

2007-09-01 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback