Solsting? :)

Ljuva sol! Solpremiär på Ribban idag. Så himla gött! Och så kul när jag skulle gå därifrån: en kvinna som berömde mig och min gula klänning och en liten grabb på 8 år som gav mig en snäcka, kramar och en puss... hihi! :P

Hem och tvättade sen. Jossan på två snabbesök och sen åter till havet. Åt min första pastagratäng där. Jag och Calle. Cyklade. Näsan vilse, men vi hittade hem. Dock hann mor hit först, hehe. Imorgon efter jobbet åker hon och jag på mini-semester till Ven. Ska bli nice. :)

Nu har jag ätit alldeles för mycket av godiset som pappa skickade med henne hit, hrm..! Borde verkligen sova, snarkade visserligen lite på stranden idag, men det känns att man börjar jobba 06.15 varje dag... och att det verkligen är varje dag. Jaja, jag får jobba i alla fall. Bättre sent en aldrig..!

Nu ska jag rulla i säng.
Tjohej! :)

*puss*


Kommentarer
Postat av: Mary

Det där lät som en riktig idyllisk sommardag! var pastagratängen god? =) Puss&kram från La Falkenberget!

2007-08-06 @ 18:50:26
Postat av: Sofia

Hej gumman! härligt med lite sol=) allt väl annars? jobbar du o sliter=) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback