Calles och min semester (bilder kommer, hehe)

Jag och Calle har nyss kommit hem från vår semester. Det har varit underbart. :)

Vi började med att tillbringa första delen av veckan hos farmor i sommarstugan i Ystad. Mycket sol och bad, god mat och mys, minigolf, utflykter och annat skoj, hihi.
I onsdags kväll åkte vi vidare, mot Göteborg. Där har vi bott i Simons lägenhet och njutit av shopping, promenader, god mat, gott öl, goda vänner och allt vad staden har att erbjuda. :) Det märktes att vi saknar det... även om det var skönt att komma hem ikväll. ;) Igår var kalas. Då var vi först på stan och hade det gött och sedan var vi på Liseberg och fick minst sagt valuta för pengarna, hihi! Var där tills de stängde och avslutade med "Kanonen" tre gånger, haha! Sen var det nog. Hrm. Hehe. Caroline och Per-Olof var också där, men de gav upp ganska snart... :( Och Annelie och Jessica hann vi åka med en stund, innan karusellerna skiljde oss åt, hehe. ;) Men så sprang vi på Emma och Jonas och med dem hängde vi resten av kvällen och natten. Först Liseberg och Tyrolen, hehe, sedan vidare till Avenyyyn och Hard Rock Café, där vi joinade Isabell och company. :) Var ju dock första gången jag var ute i gympaskor... :S Fungerade ju det också faktiskt, men nä, jag saknade allt ett par piffiga skor. ;) Men så var det ju tivoli som stod högst på schemat den dan också, hehe. :P

Hotellet ringde och gav mig mer tider än planerat denna veckan. Den är FULLBOKAD nu, kan man väl säga. Men jag kör ett sista race där innan skolan drar igång, så blir det nog bra med det. ;) Är ju faktiskt ganska skojsigt och löner är ju sällan fel, hehe. Det är bara att stiga upp klockan 05.00 som suger aningen! Huuu. Kommer ju kännas som värsta sovmorgnarna när skolan drar igång igen, haha! (Hoppas jag)!

Nu borde jag dock krypa till kojs så att jag har lite krafter att använda. ;)
Tackar alla som gjort denna veckan lite extra mysig. :)
  Calle, jag älskar dig.

Nu har John Blund kommit...seglar bort bland svenska flaggor och båtstångar...*fniss* gääääsp!

// Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback