Blommiga skor och fullbokad helg

Nu ska jag bara packa ihop det jag behöver inför morgondagens spelning och sen ska jag hoppa i säng. Och läsa lite. ÄNTLIGEN inne i en läsarperiod igen! Ska försöka hålla den vid liv... är ju så härligt och det finns ju så många bra böcker! :)

Imorgon ska jag jobba och sedan på blixtvisit till Karlshamn, för att sedan jobba söndag också. Sen: SEMESTER! :D
Ska bli riktigt roligt att få sjunga och spela litta imöron. Det var Stefan på Lorden som ringde i veckan och var i akut behov av underhållning - så vad gör man inte, hehe. ;) Ska bli skoj! Pappa är en ängel som kör mig tillbaka till Skåneland sen... :)

Handlade ett par skor idag. :))) Egentligen borde jag kanske inte men JO! Sprang på dem på rean (halva reapriset dessutom!) efter att inte ha sett dem sedan jag förälskade mig i dem i Lund i början av sommaren! Lycka! ;) Har egentligen aldrig gillat vare sig kilklack (generellt sett) eller hål för tårna - men de här is to die for! Whiiii! *kär* Blommiga med röda lackdetaljer... tihi! :P

Nej, nu måste jag dra mig till sovrummet. Kände mig nästan bakis av trötthet idag när jag vaknade. Sådär skoj. :S

Håll tummen för att det går bra imorgon nu, och för att jag orkar hålla ut hela helgen, hehe.
Sen blir det sommarstuga och götet! :))

Bubbye for now!
*puss*

Kommentarer
Postat av: Mary

Heej. Ja, visst är det på tok för tidigt. Jag kommer på mig själv med att hitta hjärnan och den sociala förmågan vid nio ungefär. :-) Ven låter kalasmysigt. Där är ju så himla fint! Annars är det bara bra med mig jo. Hur är det själv? Är det semester på G nu? Kraaaam!

2007-08-11 @ 13:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback