Torsdag 26 april 2007

Jag börjar bli dålig på att uppdatera min blogg. Skyller på sjukt mycket att göra. Blir nog bättre efter måndag...

Sitter och äter gröt med världens nacksmärtor. Måste ha legat helt vansinnigt konstigt i natt! Samtidigt som jag hade helt sjuka drömmar, utspelade i ett Monaco mer likt Elmo eller nån annan liten by... jaja.

Massor att göra klart idag - för imorgon bär det av mot Estocolmo! Whiii! Ska dit med mor och far och gå på konsert med Rodger Waters (från Pink Floyd)! Wuhuu! :D Ska även träffa Eric, vilket ska bli väldans trevligt. :)
Snaart bud på att åka upp till götet och hänga lite med diverse godingar där. OCH återvända till Sthlm och umgås med alla där! Det börjar bli en del nu, hihi... Och idag kommer sökningsresultatentill dem som sökt musikhögskolan - ahh, nervös jag med juh, hihi! Håller tummar och tår för mina nära och kära. *very excited* ;)

Stackars mamma som skulle till Haag råkade ut för strejken och fastnade i Stockholm istället... utan väskor. :(

Nej, nu måste jag sätta fart. Satslära klockan 09.00! Fy fasen för Jossan och mig... haha! :P

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback