Skratt & tårar

Äntligen har jag börjat med min uppsats! Känns skönt. Bit by bit... Tills måndag ska den va klar.

Nu sitter jag och dricker te och kollar på Desperate Housewifes.

Har precis insett att jag är en av Borats toppvänner, haha. Jag och Miss April... :S Haha.
(
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=71088399) *fniss*

Helgen var bra, men väldigt annorlunda. Wieneraftonskonserter. Man har gjort dem många gånger, men aldrig någonsin utan Lasse. Och han fattades. Även om Ulf skötte sig bra så... Lördagens konsert blev den svåraste jag någonsin varit med om. Tårfyllda ögon och ofokuserad var nog ett faktum hos många... På söndagen spelade vi dock riktigt bra. :) Då tror jag Lasse satt nöjd på sitt moln och log och nickade när vi spelade Kaizer-Waltz...... :)

Har pratat med både Eric och Erika idag. Helt klart på tiden! Eric ska jag träffa på fredag :) och snart är det dags för en date med min pingla! Aj löv you gajs! :)))

*puss  på alla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback