*upplyst*

Nyss hemkommen från skolan och dagens cellolektion.

Jag spelade som en apa, men man måste ju ha sina dåliga dagar även på lektionstid. Kanske helst där, kanske inte. Hmm. I alla fall snackade vi en massa idag, jag och Johan. Nu vet han vad jag tycker och tänker och han har gett massa tips och råd. Sugen på att börja jobba mycket och på rätt sätt nu! Jag vill bli bra! Jag ska bli bra! :D

(Påminn mig om att läsa detta inlägg då och då, så jag inte blir lat, hehe).


Ikväll ska jag och Calle ha hemmakväll. Mysa. :)) Efterlängtat!
Först måste vi dock en sväng till Mobilia... Har ett och annat att inhandla.

Kramis hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, vad händer på inkonst imorrn? Vi ska nog till KB tror jag, jag och amanda och matilda. Men det ligger ju tvärsövergatan så vi kan nog ses nån gång iaf :)
Nu har jag precis kommit hem från en ddmb-spelning och ska sova och vänta på att Lars ska rodda färdigt. :P men att ses nästa vecka låter toppen. Vi får ringas vid imorrn, men nu är det zzzzzz.....
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback