Sats.Skola.Social.

Avslutar min lunch med ett Gravensteiner. De smakar inte alls som hemma. Men de är goda och luktar gott. :)

Har varit och tränat nyss. Core och sedan gymmat. Sjukt nice! :D Funderar på att anamma detta som lördagsrutin... mmm... ;)

Ska bara fixa lite här och sen bär det av till skolan. Konsert med musikernas symfoniorkester kl. 15.00 och innan dess vill jag öva ett pass. Känns som om man kommer vilja va social efteråt... hehe. ;)

Baci växer (lite i alla fall, hihi) och verkar trivas bra. Hon är ganska busig men väldigt snäll och go. Sen gör vi ju allt för att få henne sån också... hehe. ;) Och lite knäpp också, men det passar ju bra här, haha. :P

En vecka kvar tills mina gamla goda tjejer kommer och hälsar på. Har fortfarande inte fått svar från två, men jag hoppas de kommer! Då blir vi alla, sånär som på Anna. Men hon har giltlig frånvaro - hon pluggar ju trots allt till läkare i Polen..! ;)

Nej, nu tickar tiden på.
Pussar och kramar!

:D

Kommentarer
Postat av: Johan

tjena. nja vet ifan. vi kanske bli vräkta pga en fest vi hade!! men jag hoppas de löser sig! ok. myskväll eller? gay. vi chillade igår. sandra kom. men ikväll ska vi nog partaja! Eller jag är sugen iaf. ni då? jag kommer nog ner till malmö för party nån helg! ska bara pricka in så att daniel är hemma me! ha det gött. puss

Postat av: Camila

Ja! Det är en nation här precis fem minuter från vår lägenhet. Jättesoft, de har mycket livebandsspelningar och sådär.

2006-09-30 @ 17:11:00
URL: http://camila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback