Katt och tvättid

Calle och jag har blivit kattägare. En jättesöt liten kattunge, än så länge namnlös, bor nu hos oss.
Jag som tvekat är nu helt såld. Fatta söt och go hon är! Duktig med. *ta i trä!* So far so good... ;)
Är ju dock lite ovant så man har vaknat tusen gånger i natt, så fort man hört eller känt någonting.
Vaknade en gång för några timmar sen av några ynkliga jam. Jag gick upp för att kolla vad hon gjorde. Då stod hon i en av Calles skor och hade huvudet i hans andra! :/ Då hade jag också jamat ynkligt... haha. ;)

Idag har vi ÄNTLIGEN tvättid! Första sen vi flyttade ner! :/ Fatta det lär kännas som om man har jättemycket nya kläder sen, hehe. :) Och ännu mindre förvaring, dessvärre... :( Jaja, om IKEA behagar få in det vi vill handla nån gång så ska det nog bli lite bättre det med... ;)

Ojoj, tvättiden börjar 08.00 så det är bara att avsluta här - inlägg och frukost.
Sen väntar en dag med massa teoretiska ämnen...

Ha det bra! Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

gulligt! katter är underbara. härligt att ni också är med i klubben;) pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback