Jo så att äh...

Imorgon går jag i skolan från 09.00-18.00... puh, jag blir trött redan nu!!
Läängtar tills man har någorlunda koll och rutiner, så att allt kan flyta på och man kan ha lite koll på läget!
Puh...
Mer övningstid med cellon vill jag också ha... Hmm. Har en känsla av att det kommer bli en och annan lång dag... Men åhh! Jag vill så mycket alltid... Och nej, jag gillar inte att inte ha koll på mitt liv..! :/
Aningen dåligt samvete för att jag inte övat idag har jag ju också... Men å andra sidan har jag lyckats få lite annat gjort, och det känns ju väldans bra. :)
Längtar dock till lördag: heldag med Jannike! Shoppa loss, fika, mysa och njuuuuta.... wohoo! :D
Morgondagen ska visserligen bli lite göttig ändå, för jag hoppas kunna klämma in en hel del övning under dagen - och det är vad mitt samvete behöver just nu, som sagt. Vill bli bra jue!!!

Hade första uppspelet inför de andra IE-klassikerna idag. Det gick väl helt okej, men akustiken var överraskande stum och det var svårt att höra sina kvartettkompisar... så jag undrar hur det lät... hmm. Men jag hoppas det lät bra. Folk sa att det gjorde det, så jag får lite på det. Skoj i varje fall, och bra träning. Skönt att slippa dra längre på det. ;) Värre blir det väl när man ska spela solo... åhh!!

Gott folk! Ni som är intresserade av att se/höra musikhögskolans julkonsert, söndagen 17 december på Konserthuset här i Malmö: biljettsläpp fredag 6 oktober och det är först till kvarn som gäller... ;)

Dags att sova så man är fit for fight imorgon då ja... Ha det gött, och sov sött!
puss puss puss // Johanna

Kommentarer
Postat av: johan

tack tack! jo det känns fint att vara stor pojke. =). Annars är det bra. Är hemma i karlshamn denna vecka. rätt dött tack vare att verkligen alla har typ flyttat här ifrån. Finns ifs vissa kvar. Hur är det själv då? Funkar allt bra i Malmoe? Ha det gött o hälsa calle/daniel! Peace & Puss

Postat av: Johan

tack tack! jo det känns fint att vara stor pojke. =). Annars är det bra. Är hemma i karlshamn denna vecka. rätt dött tack vare att verkligen alla har typ flyttat här ifrån. Finns ifs vissa kvar. Hur är det själv då? Funkar allt bra i Malmoe? Ha det gött o hälsa calle/daniel! Peace & Puss

2006-09-21 @ 11:25:42
URL: http://chonky.blogg.se
Postat av: Johan

oj du fick visst två! men det kan du fan ha!

2006-09-21 @ 11:26:24
URL: http://chonky.blogg.se
Postat av: Camila

Oj vad jag ska försöka se den konserten! Mys ju!

2006-09-22 @ 14:01:02
URL: http://camila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback