:) fin form igen ;)

Hemkommen från skolan. Flera gånger har jag varit på väg att hälsa på ett icke existerande husdjur här... Idag var jag till exempel på väg att säga "Hej, Peanut!" när jag kom in i köket... hmm. Det är allt bra mysigt med djur. Hehe, och Calle gör ju sitt bästa för att övertala mig till att ta en av Missans ungar. Åh, det hade varit bra mysigt. Aldrig helt ensam... mmm... Men samtidigt, det är jobb med alla djur. Puh. Och jag skulle inte vilja tvinga in en katt helt och hållet... men åhh! Tänker så det knakar här. Massa fördelar och nackdelar - som med allt här i livet.

Idag sprang jag runt som en yr höna och letade klassrum. Hur kunde jag missa skriva in dem i mitt schema? Och just idag också... hehe. Jaja, allt löste sig till sist. Men lite lätt varm han jag bli. :P Hehe.
Satslära, Att vara lärare och Ensembleledning har jag haft idag. Fortsatt skoj! :D Och spelat med Jannike. Övat på kvartettnoterna som vi ska spela upp nästnästa vecka..! Imorgon ska vi leta duettnoter. :)) Och sen ska vi få ihop pianotrio med Maria med, wuhu! :D Gött mos, gott folk! ;)

Rebecka borde komma nu nångång. Vi ska hänga och ha det gött. Knaske äta nåt riktigt flautitt, haha! :P
Sen ska jag ta mig till Sats ikväll... jag ska!! Och sen antingen bätza eller chilla...
Nu kommer hon! Weeeiiiiiii!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback