2006-09-22

;)
http://www.mhm.lu.se/intern/kansli_ml/Kam_mus/default.html



Ikväll är det chill som gäller. Lilla torg med goda vänner... och god öl, hehe.

Min rygg är ond igen.
Vaknade av att jag varken kunde röra mig eller andas och det kändes som jag fått en kniv mellan revbenen, under vänster skulderblad typ. Har hänt en gång innan, för nåt år sen. Inte jättekul... Men jag kan andas och röra mig någorlunda nu iaf, men nåt gymmande blev det inte idag. :(( Ska dock ta en promenad snart, i det underbara höst(sommar?!)vädret. ;)

Imorgon blir det till att fika och shoppa loss som bara den! Wuhu!
:D

pussen hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

På lördag ska jag och Rebecka ut i malmö. Inte så sent för vi ska på hästshow på söndag :) Men vi ska iaf på en klasskompis fest först (jag känner iNGEN, haha) och sedan ut. kanske.
wanna come?
Pussi!

Postat av: Annelie

Det var alltså alldeles för längesen vi hade massagestund! =) Mina axlar är helt mongade också! Ta hand om dig, gumman!

2006-09-22 @ 21:03:55
URL: http://anneliecarlsson.blogg.se
Postat av: Teresia

Jag har inte sett Forrest Gump heller... Är jag ensam nu då när du sett den? :) kram

2006-09-23 @ 17:08:25
Postat av: Anonym

Jaa Teresia nu är du ensam! ;) Se den, kanon!! Allt bra med dig? :) kram kram!

2006-09-23 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback