2006-09-05

Säger som Lisa, att man man blir sjukt trött av att vara i skolan och när man kommer hem pallar man bara slappa framför datorn... ;)
Så nu är jag här igen, skriver av mig lite.

Per-Olof är här ikväll och imorgon. Varför vet jag inte riktigt, men jag tror det har något med spikaskruvaborramecka att göra. Inte mycket kvar här i lägenheten nu, som sagt, men de gamla väggarna är tydligen svårborrade - och pappa P-O hade något mirakelmedel... :) Så förhoppningsvis kommer alla saker på sin plats det närmaste dygnet. More or less, vill säga. :)

Just nu är han och Calle och åker bil nånstans... Calle hade hittat en tv-bänk på Blocket... Tror det blev en såndär snygg Lack... weiii. Fast det var nog tyvärr inte ek. Men whattawhat. Ek har nog förresten slutat tillverkats helt verkar det som... så varför inte fynda lite då? Hehe. :) Blir nog bra, vad det än är.

Imorgon ska vi dricka te och mysa här. Jag och Rebecka och en massa nyfunna tjejkompisar. :)) Lite synd att vi inte har ett soffbord bara, hehe. Men då har vi nåt att se fram emot iaf, hehe.

Nu ska jag chatta med Tobbe the man.
puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback