- nattfilosof -

Så lätt att fastna i fotoalbum... Tankar kring de senaste åren... Tanken på massa olika frisyrer...

Nu MÅSTE jag sova.
Men det är faktiskt fredag imorgon. ;)

Håret mitt växer så det knakar. Kan ha värsta tofsen nu ju, haha. Tyyyp. Dags att piffa lite igen eller låta det växa? Åh, vill allt! Hehe. Hmm... men det blir nog till att piffa till detta lite nu. Det växer som sagt så det knakar. ;)

Druckit te och ätit godsaker med Rebecka här ikväll. Vi är bra på det. Och så har vi snackat en massa, kelat med Baci och kollat på knasiga saker på TV och film. Sådant är vi också bra på. :) Hihi!

Många förslag om vad som bör hända i helgen...
Men vad vill jag?
Jag tar en dag i sänder så får vi se.
Imorgon är det i alla fall gymmet och Smaklöken som gäller. :)

puss puss puss
sov sött alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback