Torsdag morgon.

När jag lämnade skolan igår kunde jag för första gången föreställa mig någerlunda hur vårt projekt kommer att bli. Det blir nog helt okej, tror jag. Och det är kul, helt klart. Fast dagarna är långa och väldigt intensiva, så det ska faktiskt bli skönt att inte vara där idag. Och skönt att få en stunds miljöombyte..

Igår kväll var Calle på Slagthuset på Xbox-mässa. Himmelriket, verkade det som. Bara TM-folk, press och massa förhandsvisningar, saker och gratis mat och öl. Hihi. Fick en finfin tröja av honom, storlek jättestor, hehe! ;)

Nej, har nog inget mer att skriva här och nu.
Ha en braig dag, gott folk.

pussen hej! / Johanna

Kommentarer
Postat av: Sara

Johanna, vad önskar ni er i inflyttningspresent???!!!
Kram Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback