Tisdagkväll... (förr var det kör då... mmm...)

Jag har ont i huvudet. Hade jag ju igår med... Hmm? Usch usch. Gillar jag inte!

Annars har dagen varit göttig, måste jag säga.
Kulturskolan i Eslöv var ändå ganska nice och ett och annat minne från Karlshamns musikskola väcktes till liv..! *sakna lite* :) Funderar allt på att "slava" lite där vecka 6 och 7... hehe. :P

Imorgon bär det av till Kävlinge. Helsingborg på torsdag. Tidiga mornar nu, men vi slutar iaf vettigt, verkar det som. Ska fixa ett och annat imorgon eftermiddag, tänkte jag! Hmm.

Åt mammas köttbullar till middag. Var sjukt hungrig så de var verkligen sååååå goda! Löv them!! Hihi. Fatta man saknar mammas mat... Vi pratade om det idag... hehe. Ska allt bli gött att komma "hem" några dagar nästa vecka. :) *mums, hihi!*

Har varit i skolan och övat varje förmiddag nu. Helt galet lite folk där! Såå skönt! Lediga evighetsövningsrum..! Tänk om det alltid kunde vara så!! *önskaönska*

Desperate Housewifes... Ja. Jag säger då bara det! Shit asså.
Vill inte vänta en vecka till! :P

Dags att myspysa lite nu.
Pussar och kramar!!!
/ Johannanananaa... *trallar vidare*

Kommentarer
Postat av: Hanna

skoindustrin måste ha missuppfattat hela stövelgrejen. Vilka ska kunna ha på sig dem?? hmmm? Inte vanligt folk i varje fall :)
Ska till kristianstad idag och tampas med stövlarna...:)
Puss

2006-10-25 @ 07:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback