The Cosmopolitan Gang - back on track :P

De sista tjejjorna har precis lämnat lägenheten, för vidare hemfärd mot Karlshamn respektive Olofström.
Calle jobbar, så nu sitter jag här i soffan med katten och undrar när jag kommer orka ta tag i disken...

Det var en ytterst lyckad kväll! :) (As always, yes, hihi). Goda vänner, massa mat, ännu mer vin... kan det bli bättre?
Längtar redan till inflyttningsfesten! Den kommer snart. ;)


Idag har vi ätit frukost på Espresso House och shoppat lite på Mobilia. Nu vankas chill i högsta grad, för min del. Och gehörsläxan... hmm.
Blev en massa mat över så nu har vi både middag idag och till matlådor, skulle jag tro. Allt var ätbart förresten. Fick till både ny paj och ny efterrätt! :P *stolt, haha*

Fasen, jag älskar er tjejjor!! :D


Nu sover Baci bredvid mig... älskad av alla... hihi! ;)
Jag skulle gärna sova lite jag med... *gäsp* Blir nog varken skola eller gym idag, som det känns nu. Nåja, var trots allt på två pass igår. :)

Nån som är sugen på att komma hit och diska lite??
;)


Fan va många underbara människor det finns. Vad många underbara människor jag känner! Jag är helt fascinerad, helt kär. Lyckligt lottad. Oh yeah... mmm... Kan inte annat än att le!

puss på alla underbara!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för en trevlig kväll! Även jag längtar till inflyttningsfesten! ;)
Kram Sara

2006-10-08 @ 17:36:36
Postat av: Annelie

Håller helt enkelt med föregående talare..!! =))

Postat av: Johanna

Tack själva, mina snäckor! :D

2006-10-08 @ 21:19:21
URL: http://johannahyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback